• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66303
+
-

2600 بوشهری بیمه بیکاری می‌گیرند

تامین اجتماعی
2600 بوشهری بیمه بیکاری می‌گیرند

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: بالغ بر 2۶۰۰‌نفر در استان بوشهر بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که این میزان در مقایسه با سال گذشته افزایش زیادی نداشته است.

به گزارش مهر، «عبدالله شیرکوند» در نشست با مدیران تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار کرد: اکنون اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر دارای ۱۵ شعبه اصلی، ۸ کارگزاری و ۱۶ شعبه اقماری است که بالغ بر ۳۲۱ هزار و ۹۲۸ نفر بیمه‌شده اصلی این سازمان در استان بوشهر هستند. 

وی با بیان این‌که ۸۶ درصد از بیمه‌شدگان ما در استان بوشهر جزو بیمه‌شدگان اجباری هستند افزود: کل جامعه بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر ۸۰ درصد استان را شامل می‌شوند.

شیرکوند با عنوان این‌که مردم استان استقبال خوبی از این درگاه الکترونیکی داشته‌اند تصریح کرد: 7۵۲۰ نفر از مردم استان بوشهر کارهای خود را از طریق این سامانه انجام داده‌اند که رکورد خوبی بوده است.

وی با بیان این‌که اکنون ارتباط سازمان با شرکای اجتماعی در استان بوشهر مطلوب است گفت: جلسات متعددی برای ارتباط بهتر و رفع مشکلات پیش رو با شرکای اجتماعی در استان بوشهر برگزار شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان این‌که استان بوشهر به واسطه همسایگی با خلیج فارس و دارا بودن ۹۰۰ کیلومتر مرز آبی گفت: یکی از مشاغل استان بوشهر مربوط به ملوانی و صیادی است و اکنون ۱۳ هزار و ۳۲۴ نفر آنها بیمه تامین اجتماعی هستند. شیرکوند با بیان این‌که افرادی که بیمه بیکاری در استان بوشهر دریافت می‌کنند افزایش زیادی نداشته‌اند افزود: تا پایان خرداد سال جاری بالغ بر 2۶۰۰ نفر در استان بوشهر از این سازمان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید